زيرنويس فارسي

Schindler’s List 1993

Sarkar Raj 2008

Life or Something Like It 2002

The Hunger 1983

Shakespeare in Love1998

5 Responses to “زيرنويس فارسي”

  1. coldboy Says:

    na khaste dash
    agha zirnevise love actually ro bezar mamnon

  2. محمد Says:

    salam, age momkene zir nevise filme ” RED LINE” ro vasam bezarin .

  3. رزیتا Says:

    سلام.خیلی خوشحال هستم که دوباره ادرس جدیدتون رو پیدا کردم…قبلا من از سایت شمابرای پیدا کردن زیرنویس خیلی استفاده میکردم و واقعا کمکم میکردید.کارتون فوق العدست..

    مزاحم شدم میخواستم بدونم میتونید توی پیدا کردن ازیرنویس فارسی این فیلمها کمکم کنید؟

    PAY IT FORWARD

    BOOGEY MAN 2

    بینهایت ممنون

  4. محسن Says:

    salam lotfan zir nevis farsi _Lolita 1997_robaram begozarid kheili mamnon misham nokaram

  5. ghadir Says:

    سلام باتشکر بابت زحمات شما
    من به زیرنویس فارسی فیلم
    what dreams may come
    نیاز دارم
    در صورت امکان بررام آپلود بفرمایید
    توی سایت farsi subtitle فایلی با این نام هست ولی خرابه!
    ممنون از لطف شما
    خدا حافظ

Leave a Reply

